Jak to działa

1. Dołącz

Chcesz korzystać z Systemu KSR? Załóż konto. Wypełnij formularz rejestracyjny, zaakceptuj regulamin i wnieś opłatę inicjalną (20 zł). Następnie kliknij w link weryfikacyjny, który otrzymasz e-mailem. PIN do konta dostaniesz SMS-em oraz w osobnym e-mailu. To wszystko, już możesz korzystać z systemu Komornickiego Systemu Rowerowego!

Rejestracji możesz dokonać poprzez stronę internetową, aplikację mobilną, na stacji przy terminalu lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta czynnego przez całą dobę pod numerem 61 635 01 11.

krok 1

2. Wypożycz rower

Wypożyczenie roweru możliwe jest poprzez: aplikację mobilną, terminal (w tym z wykorzystaniem czytnika RFID) lub kontakt z Infolinią.

W aplikacji mobilnej: zeskanuj kod QR na rowerze lub wybierz zakładkę MENU -> WYPOŻYCZ ROWER,  wpisz numer roweru i naciśnij WYPOŻYCZ ROWER.

Na terminalu naciśnij WYPOŻYCZENIE/ZWROT. Następnie podaj numer telefonu komórkowego oraz PIN lub przyłóż sparowaną kartę RFID do czytnika na terminalu. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

krok 2

3. Zwróć rower

Nie musisz nawet podchodzić do terminala. Wystarczy, że wprowadzisz rower do elektrozamka na stacji. Bez obaw – podwójny sygnał dźwiękowy potwierdzi prawidłowy zwrot.

Jeśli na stacji nie ma wolnego miejsca, przypnij rower linką do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasuj cyfry zamka szyfrowego. Następnie podejdź do terminala, naciśnij WYPOŻYCZENIE/ZWROT i postępuj zgodnie ze wskazówkami na wyświetlaczu bądź dokonaj zwrotu roweru w aplikacji mobilnej.

krok 3

Najczęściej zadawane pytania

CZY MOGĘ WYPOŻYCZYĆ ROWER KSR NA KONTO W INNYM SYSTEMIE ROWEROWYM?

Tak. System KSR jest kompatybilny z innymi systemami firmy Nextbike tj. założenie Konta w jednym z systemów umożliwia korzystanie z wypożyczalni rowerów w innych miastach, o ile te systemy dopuszczają taką możliwość.

CZY MAŁOLETNI MOŻE POSIADAĆ KONTO W SYSTEMIE KSR?

Tak, jeżeli ukończył 13 lat i rodzic lub opiekun prawny wyrazi na to zgodę. Zgodę należy zeskanować i wysłać w formie elektronicznej/papierowej na adres operatora. Wzór zgody dostępny jest w zakładce REGULAMIN. Przy rejestracji należy podać dane małoletniego, który będzie korzystał z konta.

CZY MOGĘ ZAREJESTROWAĆ DWA KONTA NA TEN SAM NUMER TELEFONU?

Nie. W systemie KSR jeden numer telefonu umożliwia rejestrację jednego konta Użytkownika.

JAK ZAREJESTROWAĆ I AKTYWOWAĆ KONTO?

Chcesz skorzystać z systemu KSR?
Krok 1: Wypełnij formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej.
Krok 2: Zaakceptuj Regulamin.
Krok 3: Zapłać opłatę inicjalną w wysokości 20 zł.
Krok 4: Kliknij link przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji.
Po zaksięgowaniu wpłaty, konto zostanie aktywowane i będziesz mógł korzystać z rowerów miejskich.
Rejestracji możesz dokonać również przez aplikację, terminal lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta czynnego przez całą dobę pod numerem 61 635 01 11.

CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ WYPOŻYCZYĆ ROWERU?

W przypadku trudności z wypożyczeniem roweru KSR skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta czynnym całą dobę pod numerem 61 635 01 11.

GDZIE MOGĘ WYPOŻYCZYĆ ROWER?

Rower możesz wypożyczyć ze stacji KSR. To, czy rower jest dostępny, sprawdzisz skanując kod QR.

Lokalizacje stacji KSR znajdziesz na stronie internetowej w zakładce MAPA STACJI oraz w aplikacji mobilnej.

Rower standardowy możesz również wypożyczyć i zwrócić na stacjach w Poznaniu, przeznaczonych
dla poznańskich rowerów 3 generacji (wyposażonych w elektrozamki) oraz stacjach w Luboniu.

JAK WYPOŻYCZYĆ ROWER?

Wypożyczenie roweru możliwe jest poprzez:
– aplikację mobilną: zeskanuj kod QR na rowerze lub wybierz zakładkę MENU -> WYPOŻYCZ ROWER wpisz numer roweru i naciśnij WYPOŻYCZ ROWER.
– terminal (w tym z wykorzystaniem czytnika RFID) – naciśnij WYPOŻYCZENIE/ZWROT. Następnie podaj numer telefonu komórkowego oraz PIN lub przyłóż sparowaną kartę RFID do czytnika na terminalu. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.
Rower zostanie automatycznie zwolniony z elektrozamka. Jeśli rower jest zabezpieczony linką, zamek szyfrowy odblokuj za pomocą 4-cyfrowego kodu. Jest on dostępny w aplikacji mobilnej, na terminalu (przy wypożyczeniu przez terminal) oraz na infolinii.

CO MAM ZROBIĆ, JEŚLI NIE MOGĘ ZWRÓCIĆ ROWERU?

W przypadku trudności ze zwrotem  roweru KSR skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta czynnym całą dobę pod numerem 61 635 01 11.

GDZIE MOGĘ ZWRÓCIĆ ROWER?

Rower zwróć na jednej ze stacji. Lokalizacje stacji KSR znajdziesz na stronie internetowej w zakładce MAPA STACJI oraz w aplikacji mobilnej.

Rower standardowy możesz również wypożyczyć i zwrócić na stacjach w Poznaniu, przeznaczonych dla poznańskich rowerów 3 generacji (wyposażonych w elektrozamki) oraz stacjach w Luboniu.

JAK ZWRÓCIĆ ROWER?

Chcesz zwrócić rower?
Wystarczy, że wprowadzisz go do elektrozamka na stacji. Podwójny sygnał dźwiękowy potwierdzi prawidłowy zwrot.

Jeśli na stacji nie ma wolnego miejsca, przypnij rower linką do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasuj cyfry zamka szyfrowego. Następnie podejdź do terminala, przyciśnij WYPOŻYCZENIE/ZWROT i postępuj zgodnie ze wskazówkami na wyświetlaczu bądź dokonaj zwrotu roweru w aplikacji mobilnej.

JAK MOGĘ ZMIENIĆ SWOJE DANE NA KONCIE?

Dyspozycję zmiany danych możesz złożyć:

  • po zalogowaniu na stronie internetowej w zakładce USTAWIENIA KONTA,
  • w aplikacji mobilnej po wybraniu opcji MOJE KONTO -> DANE UŻYTKOWNIKA,
  • e-mailem pod adresem bok@komornickirower.pl
JAK MOGĘ USUNĄĆ SWOJE KONTO?

Dyspozycję usunięcia konta możesz przesłać na adres e-mail bok@komornickirower.pl lub adres:
Nextbike Polska S.A.
ul Przasnyska 6b
01-756 Warszawa.

Pamiętaj! Przed usunięciem uzupełnij środki na swoim koncie do salda równego 0 zł. Jeśli masz niewykorzystane środki na koncie, we wniosku podaj numer konta bankowego do ich zwrotu.

JAK DOŁADOWAĆ KONTO?

Konto doładujesz po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej (MENU -> DOŁADOWANIE KONTA) lub strony internetowej i wybraniu zakładki PŁATNOŚCI. Dostępne sposoby płatności to m.in. płatność kartą, przelewem lub BLIK-em.

Istnieje również możliwość zapłaty kartą przy terminalu.

JAK SPRAWDZIĆ STAN KONTA?

Stan konta sprawdź na stronie internetowej – będzie to pierwsza informacja, jaką zobaczysz tuż po zalogowaniu.

Korzystasz z aplikacji mobilnej? Stan konta sprawdzisz po wejściu w zakładkę MOJE KONTO.

ZAPOMNIAŁEM KOD PIN DO KONTA, CO MAM ZROBIĆ?

Nie pamiętasz swojego kodu PIN?  Na stronie internetowej wybierz opcję LOGOWANIE i następnie ZAPOMNIAŁEM PIN.  Nowy kod PIN dostaniesz SMS-em.

Korzystasz z aplikacji mobilnej? Wybierz PRZYPOMNIJ PIN. Na numer telefonu przypisany do konta otrzymasz nowy kod PIN do logowania.

W przypadku braku możliwości skorzystania z wyżej wymienionych sposobów skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta czynnym całą dobę pod numerem 61 635 01 11.

MIAŁEM WYPADEK NA ROWERZE MIEJSKIM. GDZIE MAM TO ZGŁOSIĆ?

Gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku czy kolizji spisz oświadczenia i/lub wezwij na miejsce zdarzenia Policję. Co więcej, pamiętaj, aby poinformować o zajściu działające całą dobę Biuro Obsługi Klienta dostępne pod numerem 61 635 01 11, w czasie maksymalnie do 24 godzin od momentu zdarzenia.

KRADZIEŻ ROWERU – CO ROBIĆ?

Wypożyczony przez Ciebie rower został skradziony? O zajściu niezwłocznie poinformuj naszego Konsultanta, kontaktując się z całodobowym Biurem Obsługi Klienta dostępnym całą dobę pod numerem 61 635 01 11.

ROWER MA USTERKĘ – CO MOGĘ ZROBIĆ?

Informacje zawierającą numer roweru wraz z opisem usterki przekaż poprzez aplikację mobilną, formularz kontaktowy lub kontakt z całodobowym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod numerem 61 635 01 11. Nasz serwis usunie usterki tak szybko, jak to możliwe, a Twoje zgłoszenie pozwoli na jeszcze szybszą interwencję!